کشف انبار۱۰۰میلیاردی لوازم قاچاق در رشت   

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۰۵ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در شهرستان رشت خبر داد.  

سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اینکه گسترش قاچاق به ویژه محصولات آرایشی و بهداشتی باعث به خطر افتادن سلامتی مردم می‌شود، گفت: پلیس با افرادی که برای سودجویی باعث تهدید سلامتی مردم می‌شود، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام تحقیقات و تحت نظر قرار دادن سوژ‌های مورد نظر، یک انبار دپو اقلام بهداشتی قاچاق را در منطقه لاکان شناسایی و با هماهنگی قضائی به آدرس این مکان اعزام شدند.
فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۰۵ هزار قلم لوازم آرایشی بهداشتی خارجی قاچاق شامل انواع رنگ مو، اکسیدان، اسپری، شامپو و ادکلن در بازرسی از این انبار خبر داد و بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند. 
این مقام ارشد انتظامی افزود: در این خصوص متهم ۴۵ ساله که قصد توزیع این اقلام را در بازار داشت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و روانه زندان شد.
سردار ملکی در پایان با اعلام اینکه جلوگیری از فعالیت غیرمجاز و برخورد با قاچاق کالا در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی بر واحد‌های صنفی و انبار‌ها، نسبت به برخورد با متخلفان اقدام می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.